اسکارهیل

ترمیم جای زخم کودک + معرفی بهترین ترمیم کننده برای کودکان

هنگامی که به دنبال بهترین کرم برای ترمیم جای زخم کودک خود هستید ممکن است تعداد و تنوع محصولات ترمیم کننده زخم در بازار شما را سردرگم و کارتان را سخت تر کند. اسکارهیل یک خط تولید کامل از محصولات مخصوص درمان جای زخم دارد که این محصولات می توانند برای مشکلات مختلفی از جمله ترمیم تاثیرگذار و بی خطر جای زخم کودکان استفاده شوند.

می خواهیم کمی بیشتر راجع به بهترین محصول این شرکت برای ترمیم پوست کودکان صحبت کنیم. چه کرمی بهترین کاربرد را برای کودکان دارد و مشخصه ی آن چیست؟
گرچه کرم های ترمیم جای زخم معمولی می توانند برای بهبود جای زخم خردسالان استفاده شوند اما آنقدرها هم موثر نیستند. ژل ترمیم کننده رژواسیل یک جایگزین موثر برای کرم های ترمیم کننده جای زخم سنتی موجود در بازار است.

ژل سیلیکونی رژواسیل، پس از مصرف، لایه ای شفاف و غیر چسبنده تشکیل می دهد که موجب افزایش هیدراتاسیون بافت آسیب دیده و تسریع در بهبودی آن می شود. افزایش میزان آب در بافت موجب کاهش آنژیوژنز، کاهش تجمع رابطه های التهابی و کاهش سنتز کلاژن و گلیکوزامینوگلیکان ها بیش از مقدار نرمال شده و جهت بهبود جای زخم های جدید و قدیمی بسیار مؤثر می باشد.

این ها تعدادی از دلایلی هستند که باعث می شوند ما رژواسیل را به عنوان یک انتخاب مناسب برای ترمیم جای زخم کودکان توصیه کنیم.

 

ترمیم جای زخم کودک

 

ویژگی های ژل ترمیم کننده رژواسیل

 

  • بی خطر است

می دانیم که وقتی به دنبال یک درمان مناسب برای ترمیم جای زخم کودک خود هستید، یافتن یک محصول ایمن در صدر اولویت های شما قرار دارد. ژل سیلیکونی رژواسیل یک محصول ترمیم اسکار فوق العاده است که از مواد اولیه ساده ای ساخته می شود. این ژل حاوی 97% سیلیکون طبی و افزودنی های دیگری مانند ویتامین C و روغن های گیاهی است که به آرام کردن خارش و ناراحتی در ناحیه زخم کمک می کنند. همچنین عطرهای شیمیایی به آن اضافه نشده که همین امر موجب می شود تا این محصول، طبیعی، بدون بو و موثر باشد.

 

  • بسیار ملایم است

وارد شدن به مدرسه با چسب زخم های بزرگ روی زخم برای کودکان ممکن است کمی خجالت آور باشد، رژواسیل از این بابت محصول بسیار خوبی برای کودکان به حساب می آید، زیرا به سرعت جذب پوست و خشک می شود و یک لایه ی تمیز از سیلیکون روی زخم باقی می گذارد. این ژل آن قدر تمیز و شفاف هست که کودک شما احتمالا فراموش می کند که حتی روی زخمش مقداری از آن گذاشته شده است. ظاهر ملایم و نرم این محصول باعث می شود استفاده از آن در زمان مدرسه بسیار آسان و بی درد سر باشد و حتی شاید کسی متوجه آن هم نشود.

 

  • ضد آب است

کودکان به دلیل بازی کردن در بیرون از منزل و شست و شوی مکرر دست هایشان دائما در معرض رطوبت هستند. این یک چالش بزرگ برایترمیم جای زخم کودک ایجاد می کند، چون محافظت از زخم در برابر رطوبت بخش مهمی از فرآیند کاهش ترشح کلاژن می باشد. اگر کرم جای زخم معمولی را برای کودکان استفاده کنید احتمال این وجود دارد که مجبور شوید مکررا از آن استفاده کنید. این در حالی است که رژواسیل یک پوشش لایه ای نیمه تراوای سیلیکونی ضد آب است که روی زخم را می پوشاند و از آن در برابر رطوبت و آلودگی محافظت می کند، این خاصیت باعث می شود میزان کلاژن تولید شده کاهش پیدا کرده و فرآیند طبیعی ترمیم پوست بهبود پیدا کند.

 

  • استفاده از آن آسان است

ترمیم کننده های معمولی برای کودکان سنگین بوده و باعث می شود استفاده از آن ها بر روی پوست کودک سخت شود. رژواسیل یک ژل نازک است که استفاده از آن بر روی زخم ایجاد شده ساده است، به سرعت جذب می شود، بدون بو است و حالت چربی و چسبندگی ایجاد نمی کند.

 

زخم بدن کودک

ژل رژواسیل برای چه نوع اسکاری مناسب تر است؟

رژواسیل برای اسکارهایی که در معرض دید هستند (مانند: گردن و صورت) کارایی فوق العاده ای دارد. همچنین به دلیل فرمول ملایم و استفاده آسان از آن برای ترمیم جای زخم کودک، تجویز می شود.

فرمول ترکیبات این ژل به نحوی طراحی شده که منافذ پوستی را نمی بندد و برای بیمارانی که استفاده از نوار سیلیکونی برایشان سخت و دشوار است، به عنوان درمان جایگزین توصیه می شود.

ژل سیلیکونی رژواسیل اسکارهیل امریکا نیز حاوی مولکول فعال سیلیکون است، همان طور که قبلا اشاره کردیم با کاهش تکثیر بی رویه کلاژن و آب رسانی به لایه ی آسیب دیده پوست به نرم و مسطح شدن اسکار منجر می شود. این عنصر طلایی در درمان اسکار های کلوئیدی (گوشت اضافه) و اسکار های هایپرتروفیک (زخم برجسته) هم بسیار موثر است.

 

روش استفاده از ژل سیلیکونی رژواسیل

  • قبل از مصرف ناحیه اسکار شست و شو داده شده و کاملا خشک شود.
  • سپس روزی 3-2 مرتبه یک لایه نازک از ژل را بر ناحیه اسکار ماساژ دهید.
  • توجه شود که این ژل روی زخم های باز و بخیه ها استفاده نشود.
  • از برخورد این ژل به چشم و سایر بافت های مخاطی نیز خودداری گردد.

 

موارد مصرف:
  • مؤثر در نرم کردن و صاف کردن زخم های برجای مانده از جراحی (برجسته و فرو رفته)
  • اثرات زخم های سوختگی
  • اثرات برجای مانده از جوش ها (آکنه)
  • اثرات زخم های ناشی از ضربه
  • کاهش قرمزی و تغییر رنگ زخم

 

هشدار مصرف:
  • جهت استعمال خارجی.
  • این محصول را نباید روی زخم های باز و سوختگی های درجه 3 و بخیه استفاده نمود.
  • از تماس مستقیم ژل رژواسیل با غشا موکوس و چشم ها باید خودداری نمود.

 

بهترین کرم ترمیم کننده برای کودکان

 

ژل سیلیکونی ترمیم اسکار رژواسیل جایگزینی عالی برای هر پروتکل درمانی است. ما توصیه می کنیم که با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید این ژل یک انتخاب سالم و کامل برای ترمیم جای زخم کودک شماست.

 

در هر صورت مشاورین مجرب ما تا انتهای درمان کامل جای زخم کودک شما قدم به قدم با شما همراه هستند، شما می توانید به راحتی برای پشتیبان آنلاین این وبسایت عکس اسکار کودک خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت مشاوره تخصصی رایگان بگیرید.

 

برای خرید ژل ترمیم کننده رژواسیل اینجا کلیک کنید.

8 نظر در “ترمیم جای زخم کودک + معرفی بهترین ترمیم کننده برای کودکان

  1. رضا گفت:

    بسیار عالیست
    من از این محصول استفاده کردم و نتیجه اعجاب آور بود

    1. نویسنده گفت:

      ممنونم که تجربه تون رو با ما در میون گذاشتید.

  2. خاطری گفت:

    سلام، دخترم 11 ماهه هستش و صورتش زخم شده بود اما یه ماه هست و جاش هنوز نرفته و مونده، آیا این ژل می تونه موثر باشه؟

    1. نویسنده گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا عکس اسکار دخترتون رو داخل واتس اپ برای مشاورین ما ارسال کنید.
      09017702756

  3. بهزاد گفت:

    سلام .پسرم ۳ سالشه و پیشانیش حدودا ۳ سانت داره شد تاثیر داره؟

    1. نویسنده گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا عکس اسکار فرزند خود را در واتس اپ برای مشاورین ما ارسال کنید تا بهترین محصول را به شما معرفی کنند.
      09017702756

  4. کاربر گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا این محصول برای رفع رد آبله مرغان در کودکان هم قابل استفاده ست؟؟

    1. نویسنده گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا از جای آبله فرزند خود عکس گرفته و در واتس اپ برای مشاورین ما ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند.

      شماره واتس اپ: 09017702756

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *