اسکارهیل

ژل رژواسیل

ما همیشه به دنبال راهی برای حفظ زیبایی و سلامت پوست خود بوده ایم و برای حفظ جوانی ظاهر خود حاضر به استفاده از راه های درمانی متفاوتی هستیم. اگر ناحیه ای از پوست ما دچار آسیب شود (مثل سوختگی، جراحت یا جراحی و …) و از خود اسکار به جا بگذارد، باعث می شود ما بیش از پیش به دنبال درمان قطعی جهت بازگرداندن زیبایی و سلامت پوست خود باشیم. تنوع محصولات موجود در بازار و توصیه های متفاوت متخصصین پوست و زیبایی می تواند ما را برای انتخاب یک محصول پوستی مناسب دچار مشکل کند. ما در این مطلب قصد داریم ژل ترمیم کننده سیلیکونی رژواسیل را به شما معرفی کنیم که برای حفظ و بازگرداندن زیبایی و سلامت پوست ما بسیار موثر بوده و کارایی فوق العاده ای دارد. شما می توانید از این محصول برای از بین بردن اسکار ناشی از انواع جراحات استفاده کرده و با تکمیل دوره درمان، شاهد ترمیم چشمگیر پوست خود باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

ژل رژواسیل

 

ژل سیلیکونی رژواسیل

ژل رژواسیل اسکارهیل امریکا، ژلی با خاصیت درمانی موثر و ثابت شده در درمان انواع اسکار می باشد که میزان اثر بخشی بالاتری در مقایسه با انواع سیلیکون مایع دارد. در حالی که مصرف نوارهای سیلیکونی بهترین شیوه برای درمان اثرات به جای مانده از زخم ها می باشد، بهتر است برای نقاطی که در معرض دید هستند مانند صورت و گردن و یا نقاطی مانند مفاصل که استفاده از نوار های سیلیکونی دشوار است، از ژل سیلیکونی رژواسیل استفاده گردد. این ژل بیشتر برای اسکار های جدید و نابالغ استفاده می شود.

این محصول با ایجاد یک لایه پوشش نیمه تراوا بر روی پوست مانع از خروج رطوبت از محل آسیب دیده شده و مانع از تکثیر بی رویه کلاژن خواهد شد.

رژواسیل یک ژل سیلیکونی ضد اسکار با غلظت بالا است که برای مسطح کردن و نرم کردن اسکار طراحی شده است. این ژل سیلیکونی، شفاف، بدون بو و ضد آب است که این امکان را به شما می دهد تا در تمامی ساعات روز از آن استفاده کنید.
همچنین استفاده از این محصول برای کودکان نیز بلامانع است. برای کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم بلاگ بهترین محصول ترمیم کننده برای جای زخم کودک را مطالعه کنید.

ترکیبات ژل سیلیکونی رژواسیل

این ژل ترمیم کننده حاوی Dimethicone بوده که به درمان، پیشگیری از خارش و زبری پوست کمک شایانی می کند. همچنین حاوی یک فرم پایدار از ویتامین C است (Tetrahexyldecyl Ascorbate) که به دلیل وجود آنتی اکسیدان باعث پیشگیری از پیری پوست، کاهش تشکیل ملانین، روشن شدن پوست شده و فرایند کلاژن سازی را  تحریک می کند. روغن شتر مرغ (Emu Oil) که مرطوب کننده قوی بوده، باعث تحریک و بازسازی سلول های پوست شده و چین و چروک را کاهش می دهد، نیز در ساختار این ژل به کار رفته است. ژل رژواسیل حاوی روغن کوسه (Squalane) نیز می باشد که حاوی ویتامین های E,D,A و امگا 3 است.

 

ژل ترمیم کننده سیلیکونی رژواسیل

 

موارد استفاده ژل ترمیم کننده رژواسیل

رژواسیل برای اسکارهایی که در معرض دید هستند (مانند: گردن و صورت) کارایی فوق العاده ای دارد. همچنین به دلیل فرمول ملایم و استفاده آسان از آن برای اسکار های اطفال و کودکان، تجویز می شود.

فرمول ترکیبات این ژل به نحوی طراحی شده که منافذ پوستی را نمی بندد و برای بیمارانی که استفاده از نوار سیلیکونی برایشان سخت و دشوار است، به عنوان درمان جایگزین توصیه می شود.

ژل سیلیکونی رژواسیل اسکارهیل امریکا نیز حاوی مولکول فعال سیلیکون است، همانطور که قبلا اشاره کردیم با کاهش تکثیر بی رویه کلاژن و آب رسانی به لایه ی آسیب دیده پوست به نرم و مسطح شدن اسکار منجر می شود. این عنصر طلایی در درمان اسکار های کلوئیدی ( گوشت اضافه ) و اسکار های هایپرتروفیک (زخم برجسته) هم بسیار موثر است.

 

ژل رژواسیل

 

روش استفاده از ژل سیلیکونی رژواسیل

  • قبل از مصرف ناحیه اسکار شست و شو داده شده و کاملا خشک شود.
  • سپس روزی 3-2 مرتبه یک لایه نازک از ژل را بر ناحیه اسکار ماساژ دهید.
  • توجه شود که این ژل روی زخم های باز و بخیه ها استفاده نشود.
  • از برخورد این ژل به چشم و سایر بافت های مخاطی نیز خودداری گردد.

 

مشاورین مجرب کمپانی اسکارهیل به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز برای ترمیم پوست آسیب دیده شما و از بین بردن انواع ضایعه های پوستی به شما مشاوره تخصصی و رایگان می دهند و تا انتهای درمان و ترمیم پوست آسیب دیده تان با شما همراه هستند.

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان کافیست از اسکار خود برای ما عکس ارسال کنید. مشاورین ما در اسرع وقت، شما را برای از بین بردن انواع زخم راهنمایی می کنند.

 

برای خرید ژل ترمیم کننده سیلیکونی رژواسیل اینجا کلیک کنید.

2 نظر در “ژل رژواسیل

  1. aram گفت:

    سلام وقت بخیر
    این پماد برای ازبین بردن جای زخم باتیغ هم مناسبه؟

    1. نویسنده گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت مشاوره، عکس اسکار خودتون رو به واتس اپ شماره زیر ارسال کنید.
      09017702756

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *