اسکارهیل

بلفاروپلاستی

با بالا رفتن سن، برآمدگی هایی که در قسمت بالایی و پایینی پلک چشم ایجاد می شوند به یک اتفاق اجتناب ناپذیر تبدیل می شوند. زیرا پوست ما خاصیت کشسانی خود را از دست داده و همین امر موجب افتادگی پوست پلک ها می شود. به این فرآیند اصطلاحا افتادگی پلک می گویند. خوشبختانه این معضل را با یک عمل جراحی به نام بلفاروپلاستی درمان می کنند.

در این مطلب ما تمام نکاتی را که راجع به این عمل و ریکاوری بعد از آن نیاز است بدانید، توضیح خواهیم داد.

بلفاروپلاستی

همزمان که سن بالاتر می رود چربی مازاد ممکن است در بالا یا پایین پلک ها جمع شود که موجب آویزان شدن ابروها، فروروفتگی پلک بالا و یا برآمدگی زیر چشم ها می شود. بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که پف زیر و بالای چشم ها را با برداشتن پوست، چربی و یا ماهیچه اضافی آن ناحیه از بین می برد.

در هنگام عمل بلفاروپلاستی چه اتفاقی می افتد؟

در این عمل، جراح یک برش زیر یا بالای مژه ها ایجاد می کند و همه ی چربی اضافه و پوست افتاده را خارج می کند. وقتی که عملیات تخلیه چربی و پوست اضافه تمام شد، جراح برش ایجاد شده را بخیه کرده و فرآیند احیا از این مرحله شروع می شود.

چه کسانی می توانند بلفاروپلاستی انجام دهند؟

به طور کلی افرادی که بالای 35 سال سن داشته و دچار افتادگی پلک شده اند، کاندیدای مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی هستند. اما ممکن است به دلایل موروثی و ژنتیکی، افراد زیر 35 سال نیز اقدام به انجام این عمل جراحی کنند.

علاوه بر آن در افرادی که مبتلا به پتوز هستند نیز، عمل بلفاروپلاستی انجام می شود.

ریکاوری بعد از عمل جراحی بلفاروپلاستی

به طور کلی ریکاوری این جراحی حدود 2 الی 3 هفته طول می کشد. شما ممکن است بعد از گذشت چند روز برای کشیدن بخیه ها به مطب پزشک جراح مراجعه کنید. در نظر داشته باشید قرمزی و متورم شدن جای برش جراحی در هفته های اول کاملا عادی است و برای برخی بیماران ممکن است اطراف برش جراحی اسکار ایجاد شود.

 

بلفاروپلاستی

درمان جای بخیه عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی، معمولا با ایجاد یک برش کوچک در بالا یا پایین پلک انجام می شود. اما در بعضی مواقع ممکن است یک اسکار کوچک از خود باقی بگذارد. ژل سیلیکونی رژواسیل با فرمولاسیون ملایم کاملا مناسب پوست حساس دور چشم بوده و باعث از بین رفتن اسکار باقی مانده از عمل بلفاروپلاستی می شود.

ژل رژواسیل اسکارهیل امریکا، ژلی با خاصیت درمانی موثر و ثابت شده در درمان انواع اسکار می باشد که میزان اثر بخشی بالاتری در مقایسه با انواع سیلیکون مایع دارد. در حالی که مصرف نوارهای سیلیکونی بهترین شیوه برای درمان اثرات به جای مانده از زخم ها می باشد، بهتر است برای نقاطی که در معرض دید هستند مانند صورت و گردن و یا نقاطی مانند مفاصل که استفاده از نوار های سیلیکونی دشوار است، از ژل سیلیکونی رژواسیل استفاده گردد. این ژل بیشتر برای اسکار های جدید و نابالغ استفاده می شود.

این محصول با ایجاد یک لایه پوشش نیمه تراوا بر روی پوست مانع از خروج رطوبت از محل آسیب دیده شده و مانع از تکثیر بی رویه کلاژن خواهد شد.

رژواسیل یک ژل سیلیکونی ضد اسکار با غلظت بالا است که برای مسطح کردن و نرم کردن اسکار طراحی شده است. این ژل سیلیکونی، شفاف، بدون بو و ضد آب است که این امکان را به شما می دهد تا در تمامی ساعات روز از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از ژل سیلیکونی رژواسیل

سیلیکون، استاندارد ترین فاکتور و ماده برای درمان اسکار است که به پوست در جلوگیری از تکثیر بی رویه کلاژن کمک شایانی می کند. در نتیجه می تواند باعث ترمیم اسکار و کاهش اندازه زخم شما شود. رژواسیل باعث نرم شدن و مسطح شدن ناحیه اسکار می شود. همچنین ترکیبات منحصر به فرد آن از خارش و التهاب اسکار جلوگیری می کند. این محصول برای زخم های صورت بسیار توصیه می شود چرا که کاملا بدون رنگ و بدون بو است و بلافاصله بعد از اعمال به ناحیه اسکار جذب پوست می شود و از خود حالت چسبندگی باقی نمی گذارد. همین امر این محصول را به بهترین انتخاب برای ریکاوری بعد از جراحی بلفاروپلاستی تبدیل می کند. این جراحی یکی از راه های عالی برای از بین بردن افتادگی پلک است و کم ترین دوره ریکاوری را دارد. اگر شما قصد انجام این عمل جراحی را دارید، ژل سیلیکونی رژواسیل می تواند جزئی از برنامه ریکاوری بعد از عمل شما برای درمان قطعی و بدون بازگشت اسکار به جا مانده از این جراحی باشد.

 

ژل ترمیم کننده سیلیکونی رژواسیل

روش استفاده از ژل سیلیکونی رژواسیل

  • قبل از مصرف، ناحیه اسکار شست و شو داده شده و کاملا خشک شود.
  • سپس روزی 3-2 مرتبه یک لایه نازک از ژل را بر ناحیه اسکار ماساژ دهید.
  • توجه شود که این ژل روی زخم های باز و بخیه ها استفاده نشود.
  • از برخورد این ژل به چشم و سایر بافت های مخاطی نیز خودداری گردد.

 

مشاورین مجرب کمپانی اسکارهیل به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز برای ترمیم پوست آسیب دیده شما و از بین بردن انواع ضایعه های پوستی به شما مشاوره تخصصی و رایگان می دهند و تا انتهای درمان و ترمیم پوست آسیب دیده تان با شما همراه هستند.

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان کافیست از اسکار خود برای ما عکس ارسال کنید. مشاورین ما در اسرع وقت، شما را برای از بین بردن انواع زخم راهنمایی می کنند.

 

برای خرید کرم سیلیکونی رژواسیل اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *