اسکارهیل

کرم و ژل + ژل و کرم چه تفاوتی دارند؟

محصولات آرایشی و بهداشتی معمولا در انواع متفاوتی به بازار ارائه می شوند. همین امر ممکن است باعث شود بسیاری از زیباجویان، نتوانند بین این دو، یکی را انتخاب کنند. اگر شما هم می خواهید به تفاوت های اصلی کرم و ژل پی ببرید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ساختار کرم

محصولاتی که ساختار آنها کرم است معمولا بر پایه آب هستند اما مقدار کمی روغن در ترکیبات آنها به کار رفته است. معمولا بافت محکم تری نسبت به ژل دارند و دیرتر جذب پوست می شوند. در واقع می توان گفت، قبل از تولید محصولات با ساختار ژل، کرم ها تنها انتخاب برای مو و پوست در بازار بودند. اما امروزه با وجود محصولات با ساختار ژل، دیگر نیازی به استفاده از کرم بر پوست و مو نیست. به علاوه با استفاده از محصولات ژلی بر مو دیگر نیازی نیست صبر کنید تا مثل کرم، جذب مو شده و رنگ سفید آن محو شود.

ساختار ژل

ژل معمولا ساختار شفاف تری نسبت به کرم ها دارد. در واقع چیزی بین جامد و مایع است اما ساختار هیچ یک را ندارد. البته می توان گفت که بیشتر شبیه به مایعات بوده و پوست زودتر آن را جذب می کند، زیرا ساختار اصلی آن آب است. اما به دلیل وجود پیوند متقابل مولکولی، ساختاری شبیه به جامد هم دارد که مانع از جریان یافتن و ساختار سازمان یافته آن می شود.

ژل ها معمولا تحت عنوان هیدروژل شناخته می شوند که می توان آن ها را از مواد غلیظ کننده و آب ساخت. به همین دلیل است که امروزه محصولات زیادی را با این عنوان در بازار می توانید ببینید.

پلیمر و پلی ساکارید دو ماده ای هستند که باعث غلظت ساختار ژل می شوند. چه بخواهید از محصولات زیبایی استفاده کنید چه درمانی، این ژل ها هستند که در هر قالبی به بازار عرضه شده اند.

 

تفاوت ژل و کرم

تفاوت های اصلی کرم و ژل

  • ژل ساختار شفافی دارد اما کرم زمانی بی رنگ می شود که کاملا جذب پوست شود.
  • ژل ها سریع تر به پوست جذب می شوند.
  • ژل ها فاقد چربی هستند اما کرم ها ممکن است کاملا بر پایه روغن باشند.
  • اگر پوست شما خشک است بهتر است که از ساختار کرم استفاده کنید.

ژل رژواسیل و کرم اسکار استاتیک

ژل سیلیکونی رژواسیل اسکارهیل امریکا ژلی با خاصیت درمانی موثر و ثابت شده در درمان انواع اسکار می باشد که میزان اثر بخشی بالاتری در مقایسه با انواع سیلیکون مایع دارد. در حالی که مصرف نوارهای سیلیکونی بهترین شیوه برای درمان اثرات به جای مانده از زخم ها می باشد، بهتر است در نقاط در معرض دید مانند صورت و گردن و یا نقاطی مانند مفاصل که استفاده از نوار های سیلیکونی برای بیمار مشکل ایجاد می کنند، بین کرم و ژل، بهتراست که از ژل سیلیکونی رژواسیل استفاده گردد. این ژل بیشتر برای اسکار های جدید و نابالغ استفاده می شود.

این محصول با ایجاد یک لایه پوشش نیمه تراوا بر روی پوست مانع از خروج رطوبت از محل آسیب دیده شده و مانع از تکثیر بی رویه کلاژن خواهد شد.

رژواسیل یک ژل سیلیکونی ضد اسکار با غلظت بالا است که برای مسطح کردن و نرم کردن اسکار طراحی شده است. این ژل سیلیکونی، شفاف، بدون بو و ضد آب است که این امکان را به شما می دهد تا در تمامی ساعات روز از آن استفاده کنید. مطالعه پاراگراف بعد، دید بهتری راجع به تفاوت کرم و ژل به شما می دهد.

کرم اسکار استاتیک حاوی سیلیکون، پپتاید ها، آنتی اکسیدان ها و عناصر گیاهی است که موجب بهبود ظاهر اسکار های قدیمی می شود. این ترکیب منحصر به فرد همزمان با آب رسانی به لایه ی آسیب دیده ی پوست باعث همرنگ سازی سطح اسکار با رنگ پوست طبیعی می شود. ترکیب منحصر به فرد کرم اسکار استاتیک محصول اسکارهیل آمریکا علاوه بر مسطح کردن و نرم کردن اسکار باعث کاهش خشکی ناحیه اسکار و تغییر رنگ آن خواهد شد. عصاره پیاز، آرنیکا، روغن هسته انگور و کالندولا فقط چند مورد از ترکیبات کاملا گیاهی این کرم فوق العاده هستند که هرکدام نقش به سزایی در بهبود ظاهر اسکار شما ایفا می کنند.

 

کرم اسکار استاتیک و ژل رژواسیل

 

 مشاورین مجرب کمپانی اسکارهیل به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز برای ترمیم پوست آسیب دیده شما و از بین بردن انواع ضایعه های پوستی به شما مشاوره تخصصی و رایگان می دهند و تا انتهای درمان و ترمیم پوست آسیب دیده تان با شما همراه هستند.

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان کافیست از اسکار خود برای ما عکس ارسال کنید. مشاورین ما در اسرع وقت شما را برای از بین بردن انواع زخم راهنمایی می کنند.

 

برای خرید کرم سیلیکونی اسکار استاتیک اینجا کلیک کنید.

برای خرید ژل سیلیکونی رژواسیل اینجا کلیک کنید.

 

 

2 نظر در “کرم و ژل + ژل و کرم چه تفاوتی دارند؟

  1. مريم گفت:

    سلام،وقتتون بخير
    براي ترميم و پرشدن جاي خال كدوم مدلش بهتره؟؟
    من ي هفته ست خال صورتمو با ليزر co2 برداشتم..ممنون ميشم راهنماييم كنيد..ممنونم🙏🏻

    1. نویسنده گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا عکس اسکار خود را در واتس اپ برای مشاورین ما ارسال کنید.
      09017702756

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *