اسکارهیل

کرم سیلیکونی اسکار استاتیک

انسان همیشه برای زیبایی پوست و چهره ی خود و همچنین برای درمان بیماری های پوستی به دنبال بهترین راه ها و درمان های ممکن بوده و روش های مختلفی را نیز به کار گرفته است. در ۱۰۰ سال گذشته گیاهان، نقش تعیین کننده ای در درمان بیماری ها و آسیب های پوستی ایفا می کردند. اما با رواج داروهای شیمیایی، استفاده از داروهای گیاهی کاهش یافت. در سال‌های اخیر با گرایش مجدد مردم به مصرف دارو‌های گیاهی، به دلیل عوارض جانبی کم تر، میزان مصرف این نوع دارو ها در حال افزایش است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم کرم ترمیم کننده اسکار استاتیک را که علاوه بر سیلیکون حاوی ترکیبات گیاهی ترمیم کننده بسیاری است، به شما معرفی کنیم.

کرم اسکار استاتیک

این کرم یک کرم سیلیکونی برای درمان اسکار است که علاوه بر سیلیکون دارای 23 ماده درمانی فعال جهت درمان انواع اسکار می باشد. هیچ کدام از محصولات فعلی موجود در بازار در زمینه درمان اسکار در این حجم و تعداد حاوی ماده فعال درمانی نمی باشند. کرم اسکار استاتیک بیشتر برای بهبود ظاهر اسکارهای قدیمی تر از 2-3 سال استفاده می شود. استفاده از این کرم در فاز دوم پروتکل درمانی کیت اسکارهیل (درمان از طریق ترکیب محصولات در یک دوره درمانی) نیز تجویز شده است. همچنین به عنوان مکمل پس از درمان با لیزر نیز توصیه می شود.

 

کرم سیلیکونی اسکار استاتیک

 

ترکیبات کرم اسکار استاتیک

کرم اسکار استاتیک حاوی سیلیکون، پپتاید ها، آنتی اکسیدان ها و عناصر گیاهی است که موجب بهبود ظاهر اسکار های قدیمی می شود. این ترکیب منحصر به فرد هم زمان با آب رسانی به لایه ی آسیب دیده ی پوست باعث هم رنگ سازی سطح اسکار با رنگ پوست طبیعی می شود. ترکیب منحصر به فرد کرم اسکار استاتیک محصول اسکارهیل آمریکا علاوه بر مسطح کردن و نرم کردن اسکار، باعث کاهش خشکی ناحیه اسکار و تغییر رنگ آن خواهد شد. عصاره پیاز، آرنیکا، روغن هسته انگور و کالندولا فقط چند مورد از ترکیبات کاملا گیاهی این کرم فوق العاده هستند که هرکدام نقش به سزایی در بهبود ظاهر اسکار شما ایفا می کنند.

این کرم باید 3 الی 4 بار در روز بر روی پوست کاملا خشک و تمیز استفاده شود. می توان از آن برای اسکارهای جزئی جراحی و آسیب زا استفاده کرد. وقتی نگرانی اصلی شما تغییر رنگ و روشن تر کردن رنگ اسکار و یا اسکارهای قدیمی است، کرم اسکار استاتیک به عنوان یک راه حل موثر جهت درمان اسکار توصیه می شود.

 

پماد اسکار استاتیک

 

چه موقع باید از اسکار استاتیک استفاده کرد؟

مانند همه زخم ها، هر چه زودتر درمان را شروع کنید جای زخم شما زودتر از بین می رود. فقط مطمئن شوید که زخم کاملاً بسته شده و ترشح ندارد. روزی 4-3 بار یک لایه نازک روی پوست ماساژ دهید و سعی کنید این عمل را منظم انجام داده و تا پایان دوره درمانی صبور باشید.

موارد مصرف کرم اسکار استاتیک

  • ترمیم اثرات زخم های سوختگی
  • ترمیم اثرات برجای مانده از جوش ها (آکنه)
  • از بین بردن خطوط برجای مانده از حاملگی و چاقی
  • کاهش اثرات زخم های ناشی از ضربه
  • کاهش قرمزی و تغییر رنگ زخم
  • از بین برنده التهابات و لک های ناشی از انواع لیزر
  • مؤثر در نرم کردن و صاف کردن زخم های (Scar) برجای مانده از جراحی ( برجسته و فرورفته)

روش استفاده از کرم اسکار استاتیک

  • قبل از مصرف، پوست خود با آب و صابون شست و شو داده و خشک کنید .
  • یک لایه نازک از کرم را روزی 3 تا 4 مرتبه بر اسکار زده و ماساژ دهید .
  • توجه کنید که از این کرم بر روی زخم های باز استفاده نشود .
  • از تماس آن با چشم و سایر بافت های مخاطی نیز خودداری گردد.

 

 مشاورین مجرب کمپانی اسکار هیل به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز برای کمک به ترمیم پوست آسیب دیده شما و از بین بردن انواع ضایعات پوستی به شما مشاوره تخصصی و رایگان می دهند و  تا انتهای درمان و ترمیم پوست آسیب دیده تان با شما همراه خواهند بود.

 

برای خرید کرم اسکار استاتیک اینجا کلیک کتید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *