اسکارهیل

ترکیبات کرم اسکار استاتیک

انسان همیشه برای زیبایی پوست و چهره خود و همچنین برای درمان بیماری های پوستی به دنبال بهترین راه ها و درمان های ممکن بوده و روش های مختلفی را نیز به کار گرفته است. در ۱۰۰ سال گذشته گیاهان، نقش تعیین کننده ای در درمان بیماری ها و آسیب های پوستی ایفا می کردند. اما با رواج داروهای شیمیایی، استفاده از داروهای گیاهی کاهش یافت. در سال‌های اخیر با گرایش مجدد مردم به مصرف دارو‌های گیاهی، به دلیل  عوارض جانبی کمتر، تعادل مصرف به نفع داروهای گیاهی در حال رقم خوردن است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم علاوه بر تشریح نقش ترکیبات گیاهی در سلامت پوست، کرم سیلیکونی اسکار استاتیک را که علاوه بر سیلیکون حاوی ترکیبات گیاهی ترمیم کننده بسیاری است، به شما معرفی کنیم.

 

 

ترکیبات گیاهی علاوه بر عوارض جانبی ناچیز، اثرات فارماکولوژیک بسیار موثری برای پوست دارند.

کرم سیلیکونی اسکار استاتیک محصولی فوق العاده برای درمان جای زخم است که با ترکیبی از سیلیکون، آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی، اسکار و پوست شما را در سطح سلولی تغذیه می کند. اسکار استاتیک اولین محصول سیلیکونی است که علاوه بر سیلیکون حاوی 23 ماده درمانی فعال جهت ترمیم پوست و بهبود جای زخم شما و پشتیبانی از سلامت کلی پوست می باشد. بسیاری از بیماران بعد از استفاده مداوم و تمام شدن دوره درمان شاهد پیشرفت چشمگیر و از بین رفتن جای زخم شان می شوند.

در ادامه قصد داریم به بررسی سه ترکیب گیاهی موثر در کرم اسکار استاتیک بپردازیم.

بیزابولول (bisabolol)

بابونه یک داروی گیاهی با خواص بسیار فراوان است که یکی از مهم ترین مواد موثره ی موجود در آن بیزابولول می باشد.
در مورد خواص پوستی گیاه بابونه میتوان گفت این گل های سفید و زرد ضد التهاب بسیار قوی برای پوست به حساب می‌آیند که علاوه بر کاهش التهاب و قرمزی و حساسیت های پوستی، خواص ترمیمی، بازسازی و تقویتی برای پوست نیز دارد که میتوان از آن‌ها برای ترمیم سریع زخم ها و بیماری های پوستی استفاده کرد.

 

کرم ترمیم کننده سیلیکونی اسکار استاتیک

 

پیکنوژنول (pycnogenol)

از ترکیبات کرم اسکار استاتیک، می توان به ترکیب پیکنوژنول یا عصاره‌ی پوست کاج که از پوست یک درخت بیابانی به نام پینوس (pinus) گرفته می شود، اشاره کرد.

از پیکنوژنول در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های پوستی و مشکلات جسمی استفاده می شود و البته که در زمینه‌ی کند کردن فرآیند پیری پوست و حفظ سلامت کلی پوست نیز تاثیر گذار است.
این عصاره حاوی ترکیبات قوی آنتی اکسیدانی است و علاوه بر آن ترکیباتی در ساختار خود دارد که میتواند گردش خون مویرگی در پوست را بهبود بخشد.

با داشتن چنین فوایدی، تاثیرگذار بودن این ترکیب در بهبود و درمان زخم و اسكار به جای مانده از زخم غیر قابل انکار است.

آرنیکا

گیاه آرنیکا یا تنباکوی کوهی، یک ترکیب گیاهی و قدیمی شناخته شده است.
این گیاه سالهاست برای انواع مصارف زینتی و دارویی در طب سنتی و در هومیوپاتی در طیف وسیعی استفاده می شود.
رایج‌ترین کاربرد گیاه آرنیکا “کاهش التهاب” است.
به علت ترکیبات ضد‌ التهاب ارگانیک این گیاه، میتوان دید که کرم اسکار استاتیک به سرعت التهاب و تورم را در اطراف محل آسیب کاهش می دهد.
البته توانایی ضد التهاب بودن، یک روی سکه است و تسکین درد نیز روی دیگر آن.
این گیاه به صورت طبیعی همچون یک مسکن عمل کرده و توانایی کم کردن درد موضعی در تمامی نقاط بدن را دارد.
گیاه آرنیکا خواص آنتی اکسیدانی و رطوبت رسانی بالایی را برای پوست دارد.

استفاده از هر سه این ترکیبات گیاهی در کرم اسکار استاتیک با خواص فوق‌العاده ای که برای سلامت کلی پوست و بهبود اسکار دارند، نتایج شگفت انگیزی به دنبال خواهد داشت.

 

برای خرید کرم اسکار استاتیک اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *