اسکارهیل

لیفت سانترال لب

جراحی های لیفت و سانترال لب از جمله جراحی های زیبایی هستند که برای بهبود فرم لب (برجسته کردن، کاهش فاصله بین بینی و لب و تغییر فرم آن) پیشنهاد داده می شوند و بسیار کاربردی، به صرفه و موثر هستند. همان طور که می دانید تمامی عمل های جراحی زیبایی علاوه بر مزایای زیاد، معایب و عوارضی نیز دارند. با وجود آنکه عوارض این جراحی بسیار کم و محدود می باشند اما از بین بردن اسکار به جا مانده از آن بسیار مهم و حیاتی است. خوشبختانه با استفاده از محصولات سیلیکونی و ترمیم کننده اسکارهیل میتوان از ایجاد اسکار جلوگیری کرد و آثار به جای مانده از جراحی را کاملا از بین برد.

جراحی لیفت سانترال لب

جراحی سانترال لب یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین روش های لیفت لب محسوب می شود که منجر به بالا کشیده شدن هرچه بیشتر لب خواهد شد. در این جراحی با ایجاد برشی زیر بینی، قسمت مرکزی لب فوقانی به سمت بالا کشیده شده و در نهایت فاصله میان لب و بینی کاهش پیدا خواهد کرد. در طی این جراحی هیچ عصب یا ماهیچه ای برداشته یا قطع نمی شود. انجام این جراحی حدودا 35 الی 40 دقیقه طول می کشد.

لیفت لب تاثیر بسزایی در زیبایی و فرم و حجیم شدن لب ها خواهد داشت. این جراحی معمولا در مطب انجام می شود و در آن فضای میان بینی و لب کوتاه تر و به اصطلاح لیفت شده که در نهایت باعث می شود لب ها بعد از جراحی، برجسته تر و پرتر به نظر برسند. در نتیجه فرم اصلی آنها بیشتر نمایان خواهد شد.

 

لسفت سانترال لب

 

چه افرادى کاندیدای مناسبی برای لیفت سانترال لب هستند؟

این جراحی برای افراد مسنى که می خواهند فضای بین لب و بینی خود را کاهش دهند، مى تواند گزینه مناسبى باشد، چرا که این فضا به طور معمول با افزایش سن افزایش می یابد و باعث می شود لب ها نازک تر به نظر برسند و فاصله آنها نسبت به بینى زیاد شود.

همچنین علاوه بر افراد مسن، افراد جوان تر نیز که مى خواهند لب هاى زیباترى داشته باشند اما در عین حال مایل به انجام روش هاى تزریقى نیز نیستند، مى توانند گزینه مناسبى براى انجام لیفت سانترال باشند. بى میلى نسبت به روش هاى تزریقى ممکن است به جهت غیر طبیعى بودن و یا موقت و غیر دائمى بودن نتیجه ی آنها باشد. این در حالى است که این عمل جراحی یک روش دائمى و همیشگى خواهد بود.

 

عوارض انجام لیفت سانترال لب

هر نوع جراحی و عملی ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد اما عوارض سانترال لب، اندک و قابل پیشگیری هستند. جراحی لیفت لب به دلیل نیاز به برش در ناحیه زیر بینی، باید حتما توسط جراح متخصص و با تجربه انجام شود تا کمترین میزان جراحت و اسکار را به همراه داشته باشد.

لیفت سانترال لب عارضه ای در بر ندارد و تنها عارضه ی آن اسکار باقی مانده از آن در زیر بینی است، البته همانطور که بیان شد در صورتی که این اقدام کاملا تخصصی انجام شود، اسکار بسیار اندک و نا معلوم خواهد بود. در صورت ایجاد اسکار نیز جای نگرانی نیست.

بهترین ترمیم کننده برای از بین بردن جای بخیه جراحی سانترال لب

حتی اگر مدت زمان زیادی از لیفت سانترال لب و ایجاد اسکار می گذرد، جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا می توانید از کرم اسکار استاتیک و یا (برای تسریع در روند درمان) از هر دو محصول ترمیم کننده اسکارهیل یعنی ژل سیلیکونی رژواسیل و کرم سیلیکونی اسکار استاتیک در کنار هم در پروتکل درمانی استفاده کنید.

 

ژل رژواسیل و کرم اسکار استاتیک

 

روش مصرف ژل رژواسیل
  • روزانه دو الی سه مرتبه یک لایه ی نازک از ژل را به آرامی و بر روی اسکار جراحی لیفت سانترال لب استفاده کنید به گونه ای که وارد چشم نشود.
  • در صورت تماس ژل با چشم و یا وارد شدن به داخل آن حتما چشم خود را با آب شست و شو دهید.
  • حداقل دوره درمان برای استفاده از این محصول، 8 هفته ی مداوم می باشد.
روش مصرف کرم اسکار استاتیک
  • روزانه سه الی چهار مرتبه یک لایه ی نازک از کرم را به آرامی و بر روی جای بخیه (اسکار) لیفت سانترال لب استفاده کنید به گونه ای که وارد چشم نشود.
  • در صورت تماس کرم با چشم و یا وارد شدن به داخل آن حتما چشم خود را با آب شست و شو دهید.
  • حداقل دوره درمان برای استفاده از این محصول، 8 هفته ی مداوم می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید با مشاورین مجرب تیم ما از طریق پشتیبانی در ارتباط باشید. شما می توانید با ارسال عکس از اسکار خود، بهترین درمان را برای ترمیم پوست آسیب دیده تان انتخاب کرده و با تکمیل دوره درمان، پوستی زیبا و سالم داشته باشید.

 

برای خرید ژل رژواسیل اینجا کلیک کنید.
برای خرید کرم اسکار استاتیک اینجا کلیک کنید.

2 نظر در “لیفت سانترال لب

  1. نسرین گفت:

    باسلام و احترام
    من دقیقا بامطالعه مطالب شما اقدام به خرید این ترمیم کننده کردم، چون گفته بودین که جای اسکار قدیمی را هم می برد، من خرداد 1400 جراجی سانترال لب داشتم، متاسفانه جای بخیه مونده، بر اساس تعریف سایت شما از ای محصول ، خدیدم و الان 2 ماه هست مصرف میکنم دریغ از ذره ای تاثیر، لطفا مطالب واقعی بزارید، به هرحال ما هم داریم هزینه میکنیم انتظار داریم که نتیجه بدهد.

    1. نویسنده گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا عکس اسکار خود را در واتس اپ برای مشاورین ما ارسال کنید تا برای ادامه مراحل درمان، شما را راهنمایی کنند.
      09017702756

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *