اسکارهیل

درمان جای زخم | همه چیز درباره نحوه عملکرد نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که عمل های جراحی انجام می دهند؛ این است که جای زخم را چگونه درمان کنند و سلامت و زیبایی پوستشان را باز گردانند. راه های زیادی برای درمان اسکار وجود دارد که بهترینِ آنها سیلیکون تراپی یا استفاده از محصولات سیلیکونی برای از بین بردن اسکار است. سیلیکون تاثیر فوق العاده ای بر پوست می گذارد و تمامی آثار زخم را از بین می برد؛ طوری که پس از اتمام دوره درمان، پوست شما به حالت قبل باز می گردد.

پس برای ترمیم اسکار ناشی از جراحی، می توان از نوار های سیلیکونی استفاده کرد؛ زیرا این محصول از بروز کلوئید و برجسته شدن جای زخم جلوگیری می کند. بنابراین دیگر نیازی نیست که نگران اسکار ناشی از جراحی باشید. نوار سیلیکونی از جای زخم شما به خوبی مراقبت کرده و به سرعت پوست شما را ترمیم می کند.

البته باید به این نکته توجه کنید که حتما باید پس از بسته شدن زخم و قطع ترشح از این محصول درمانی استفاده کنید. زیرا سیلیکون تنها برای از بین بردن جای زخم کاربرد دارد نه بسته شدنِ زخم!

 

نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس

نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس

  شیت های سیلیکونی اسکار اف ایکس، محصول اسکارهیل آمریکا از 100% سیلیکون طبی در 10 سایز مختلف برای پوشش دادن انواع اسکار بر روی تمامی نقاط بدن طراحی و تولید شده است. اسکار اف ایکس بهترین انتخاب برای اثرات به جا مانده از زخم ها و بخیه های جراحی است. نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس، اندازه و سایز های متنوعی دارند که به آن این امکان را می دهد تا همه نواحی اسکار را در هر کجای بدن پوشش دهد. استفاده از اسکار اف ایکس بسیار راحت بوده و به صورت یکپارچه به بدن می چسبد.
درمان با نوار سیلیکونی به عنوان پله اول درمان اسکار، بعد از بسته شدن زخم های جراحی توسط انجمن بین المللی جراحان آمریکا و اروپا معرفی شده است. این نوار های سیلیکونی برای چندین مدل زخم به کار رفته و برای آثار به جا مانده از سوختگی و زخم های جراحی پلاستیک (انواع جراحی های درمانی و زیبایی) استفاده می شوند.
سیلیکون به کار رفته در این محصول، قرمزی اسکار را کم کرده و همچنین باعث جلوگیری از بروز خارش در ناحیه آسیب دیده می شود. بدین ترتیب نسبت به جراحی یا تزریق، یک راه امن و آسان است. نوار سیلیکونی علاوه بر کم کردن اندازه اسکار و هم سطح سازی، باعث نرم شدن اسکار نیز می شود.
همان طور که قبلا اشاره کردیم اسکار اف ایکس برای درمان جای زخم و بخیه جراحی کارایی فوق العاده ای دارد و بعد از مدت کوتاهی بعد از عمل جراحی و کشیدن بخیه ها قابل استفاده است.

نحوه بهبود پوست توسط نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس

 نوار سیلیکونی نوعی پانسمان برای ترمیم جای زخم می باشد. برخی از این نوار ها از 100 % سیلیکون تشکیل شده اند و بعضی دارای خط های سیلیکون روی نوار هستند .

پزشکان و جراحان معمولا برای بهبود آثار به جای مانده از زخم های جراحی به بیماران خود شیت سیلیکونی را پیشنهاد می دهند.

نوار های سیلیکونی به منظور سهولت استفاده و قرارگیری صحیح در ناحیه آسیب دیده، در سایز های مختلفی تولید می شوند. این نوار را می توانید پس از عمل جراحی یا حتی سوختگی بر سطح پوست خود قرار دهید. احتمالا پزشک شما هم به شما توصیه می کند تا پس از کشیدن بخیه های خود از نوار های سیلیکونی استفاده کنید.

نوار های سیلیکونی را باید بعد از بهبود یافتن زخم، زمانی که زخم کاملا بسته شده و ترشحی ندارد استفاده کرد.

 

رفع جای بخیه

مزیت نوار های سیلیکونی

نوار های سیلیکونی اسکار اف ایکس برای چندین مدل زخم به کار می روند. این نوار ها برای آثار به جا مانده از سوختگی، زخم های جراحی پلاستیک ( انواع جراحی های درمانی و زیبایی) استفاده می شوند.

استفاده از شیت سیلیکونی در طول شبانه روز با ایجاد یک محافظ، مانع خارج رطوبت از پوست شده، تبخیر سطحی از ناحیه اسکار را کنترل کرده و شرایط نرمالیته پوست را احیا می کند .

سیلیکون تراپی قرمزی اسکار را کم می کند و همچنین باعث جلوگیری از بروز خارش در ناحیه زخم می شود. بدین ترتیب نسبت به جراحی یا تزریق یک راه امن تر و آسان تر است. نوار سیلیکونی همزمان با کم کردن اندازه اسکار و هم سطح سازی، باعث نرم شدن اسکار نیز می شود.

سیلیکون رطوبت را در ناحیه زخم زیاد کرده و با کنترل و کاهش ترشح کلاژن از ضخیم تر شدن اسکار جلوگیری می کند. شما می توانید از چسب های ضد حساسیت با نوار سیلیکونی استفاده کنید تا نوار به پوست شما محکم تر بچسبد و بهتر عمل کند.

شیت سیلیکونی بیش از 30 سال است که بر روی زخم های بعد از جراحی استفاده می شود. دلیل کار کرد بی نظیر آن اینست که شیت های سیلیکونی با جلوگیری از خروج رطوبت از پوست، کمبود رطوبت در جای زخم را جبران می کنند و به اکسیژن اجاز ه ی عبور می دهند، همچنین باعث جلوگیری از ضخیم تر شدن پوست اطراف اسکار به صورت دائمی می شوند.

شما با استفاده روزانه 12 یا 24 ساعته از نوار سیلیکونی اِسکار اِف ایکس بعد از گذشت چند ماه پاسخ دلخواه خود را خواهید گرفت و دیگر اثری از جای زخم شما باقی نخواهد ماند.

این یک درمان مقرون به صرفه برای بهبود اِسکار بوده و راه استفاده از آن بسیار آسان است. شما می توانید زیر لباس هم از آن استفاده کنید.

این نوار ها را برای زخم های باز و اسکار هایی که هنوز ترشح دارد نمیتوان استفاده کرد. برای استفاده از این محصول به راهکار های پزشک خود توجه کنید. در نظر داشته باشید قبل از استفاده از نوار های سیلیکونی جای زخم همواره باید تمیز و خشک باشد.

هرگز نگذارید زخم های بعد از انواع جراحی، حتی اسکار سوختگی روی پوستتان بماند. از پزشک خود بخواهید بهترین شیت سیلیکونی را به شما معرفی کند تا روند بهبودی پوست شما سریعا آغاز شود.

شیت های سیلیکونی یک راه حل حرفه ای برای بهبود جای زخم بعد از عمل جراحی به حساب می آیند که برای استفاده در نواحی (سینه، کمر، پا، گردن و شکم ) استفاده می شوند.

نوار سیلیکونی اِسکار اِف ایکس یک درمان پیشرفته برای انواع اسکار در تمامی نواحی پوست است. این نوار ها طول عمری معادل اِسکارتراپی 2 ماهه دارند. یک بار مصرف نیستند و قابلت شست و شو نیز دارند.

نکاتی در رابطه با نحوه مصرف نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس

  • نوار را از جعبه خارج کرده و لایه پلاستیکی آن را به آرامی جدا کنید.
  • نوار را بر روی پوست تمیز و خشک خود قرار دهید.
  • ممکن است در حین درمان به نوار شما پُرز بچسبد، می توانید در هفته 1 بار، نوار را با یک شوینده ملایم مثل شامپو بچه بشوئید و آن را بر روی یک پارچه نخی پهن کنید.
  • پس از مدتی نوار چسبندگی خود را از دست می دهد، بدین منظور شما می توانید نوار را با چسب های پانسمان (3M) به بدن خود بچسبانید.
  • در صورت تغییر رنگ نوار به زرد یا کِرِم، دیگر از آن استفاده نکنید.

 

نوار سیلیکونی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبان آنلاین تماس برقرار کرده و با ارسال عکس اسکار خود مشاوره ی تخصصی بگیرید. ما تا انتهای درمان در کنار شما خواهیم بود.

 

برای خرید نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *