اسکارهیل

جراحی سینه

جراحی سینه عموما به دلایل مختلفی من جمله: افزایش یا کاهش سایز سینه، لیفت، خارج کردن توده سرطانی و… انجام می شود. جای بخیه این جراحی، بسته به نوع آن می تواند باعث ایجاد اسکار شود.

بسیاری از خانم ها برای اینکه احساس زیبایی و مطلوبیت بیشتری داشته باشند یا از ناچاری و به دلایل زیبایی به جراحی سینه روی می آورند. در واقع، اقدامات انجام شده بر روی پستان از یک بیمار به دیگری با توجه به مورد و خواسته های او متفاوت است.

اگر یکی از عمل های جراحی سینه مثل: پروتز، لیفت، ماستکتومی یا برداشتن سینه را انجام داده اید، یا حتی قصد انجام آن را دارید و نگران جای زخم و اسکار آن هستید، کمپانی اسکارهیل با عرضه محصولات سیلیکونی اختصاصی ترمیم زخم های بعد از عمل و بخیه های ناشی از جراحی زیبایی، نگرانی شما را کاملا برطرف می کند.

در ادامه ی این مطلب درباره ی انواع عمل های مرتبط با نواحی سینه و انتخاب بهترین نوار سیلیکونی مورد نیاز برای زخم ایجاد شده بعد از عمل جراحی توضیح می دهیم.

 

پروتز سینه

 

معرفی جراحی های متداول سینه

جراحی لیفت سینه (Mastoplexy)

خانم ها معمولا زمانی تصمیم به انجام این نوع عمل جراحی می گیرند که بر اثر افزایش سن، پوست ناحیه سینه دیگر توانایی تحمل وزن سینه را ندارد و در نتیجه بافت آن به صورت شل و آویزان در می آید. در هنگام عمل جراحی لیفت سینه پزشک جراح پوست اضافی قسمت بالایی را بر می دارد تا اصطلاحا سینه لیفت شود و ظاهرِ افتاده آن بر طرف شود. این عمل به رفع مشکلات ناشی از چاقی و افزایش سن کمک شایانی می کند. جراح باید تا حد امکان این عمل را به صورت کاملا طبیعی انجام داده تا به زیبایی اندام بیمار کمک کند. همچنین بخیه ها باید بسیار ظریف باشند تا کمترین اسکار را از خود به جای بگذارند. اسکاری که از بخیه این جراحی به جای می ماند، بسته به نوع جراحی می تواند گرد، لنگری و یا به فرم نیم دایره باشد.

جراحی پروتز سینه (Augmentation)

این جراحی برای بهبود ظاهر سینه انجام می شود و امروز یکی از شایع ترین عمل های زیبایی در بانوان به شمار می رود. خانم ها برای دلایل مختلفی عمل پروتز سینه را انجام می دهند که بزرگتر کردن سایز سینه و بهتر کردن فرم آن از جمله ی این دلایل هستند. این عمل جراحی بدین صورت انجام می شود که جراح با ایجاد یک برش در ناحیه تحتانی سینه، پروتز مناسب را وارد بافت بدن کرده و ناحیه برش را بخیه می کند. سایز و نوع پروتز طبق خواسته بیمار در جلسات مشاوره قبل از جراحی مشخص می شود. جراحی پروتز سینه که یک عمل نسبتا غیر تهاجمی بوده، باعث زیبایی فرم سینه در افرادی می شود که قصد تغییر سایز داشته و همچنین به دلیل ابتلا به سرطان ناچار به تخلیه بافت سینه خود شده اند. اسکاری که از این جراحی به جای می ماند، معمولا در قسمت تحتانی سینه و به صورت نیم دایره می باشد.

 

بزرگ کردن سینه

 

جراحی بازسازی سینه (Mastectomy/Reconstruction)

خانم ها ممکن است بر اثر ابتلا به سرطان سینه یا هر بیماری مرتبط با این ناحیه، مجبور به برداشتن کل سینه و یا نوک سینه شوند. نام این عمل جراحی ماستکتومی بوده و گاها بیمار پس از آن تصمیم به پروتز گذاری جهت جایگزین کردن بافت آن می گیرد.

اسکاری که از این جراحی به جای می ماند، معمولا روی سینه بوده و یک خط افقی از خود به جا می گذارد.

جای بخیه جراحی سینه

بعد از ایجاد زخم یا برش جراحی، زخم بسته شده و اسکار شروع به شکل گرفتن می کند. به محض اینکه پوست فرآیند احیای خود را شروع می کند، تبخیر سطحی و از بین رفتن رطوبت در ناحیه آسیب دیده آغاز می شود. این فرآیند ممکن است تا 2 سال به طول بیانجامد.

از دست دادن رطوبت باعث خشک شدن پوست می شود، در نتیجه بدن به سلول های اطراف اسکار دستور تولید کلاژن بیشتر می دهد، این روش برای مقابله با خارج شدن رطوبت در ناحیه اسکار است. هر چقدر که آب و رطوبت در این ناحیه کم تر شود، کلاژن بیشتری تولید می شود که در نتیجه آن، اسکار شما برجسته تر خواهد شد. اسکار های برجسته و برآمده اگر درمان نشوند تبدیل به اسکارهای کلوئیدی خواهند شد.

نوار سیلیکونی اِسکار اِف ایکس

نوار سیلیکونی اِسکار اِف ایکس از 100 % سیلیکون با غلظت بالا ساخته شده، اِسکار اِف ایکس دارای یک لایه با چسبندگی بالاست که به راحتی به پوست می چسبد و دوام و پایداری بالایی دارد. بهترین نکته درباره ی این نوار ها این است که کاملا قابل شست و شو هستند و شما می توانید بعد از شست و شوی نوار سیلیکونی آن را مجددا تا انتهای یک دوره ی درمان استفاده کنید.

زمانی که نوار سیلیکونی را روی جای زخم می گذارید باعث می شود که آب و رطوبت از دست رفته جبران شده و کلاژن، هدفمندتر ترشح شود. سیلیکون با جلوگیری از تبخیر رطوبت از سطح اسکار باعث جلوگیری از برجسته تر شدن و بزرگ تر شدن آن می شود. در نتیجه اسکار شما مسطح و نرم خواهد شد. همچنین اگر از نوار های سیلیکونی استفاده کنید باعث جلوگیری از ورود باکتری های مضر به سطح اسکار نیز می شود.

استفاده از نوار سیلیکونی در درمان جای زخم به عنوان “استاندارد طلایی” تلقی می شود. این نوار ها روند طبیعی ترمیم جای زخم و جای بخیه را بر روی پوست بهبود می بخشند و به مرور اندازه اسکار ایجاد شده را کاهش می دهند. در نهایت جای زخم بیمار را نرم و صاف کرده و بعد از تکمیل دوره درمان، دیگر اثری از جای اسکار باقی نمی ماند.

رفع جای بخیه جراحی سینه با نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس

 

نوار سیلیکونی اِسکار اِف ایکس – مدل دایره ای (Circle)

این مدل از نوار سیلیکونی اِسکار اِف ایکس حاوی یک عدد نوار دایره ای است که منحصرا برای استفاده بر روی زخم های ناحیه اطراف نوک سینه تولید شده. این محصول کاملا پوست ناحیه را پوشش می دهد و برای ترمیم جای زخم بعد از بسیاری از عمل های جراحی مربوط به نواحی اطراف سینه مناسب است.

 

نوار سیلیکونی اِسکار اِف ایکس – سایز (3.75 * 7.5 سانتی متر )

این نوار جهت کاهش سایز اسکار طراحی شده و به درمان آثار به جای مانده از برش های جراحی منجر خواهد شد.

 

نوار سیلیکونی اِسکار اِف ایکس – مدل لنگری

یک عدد نوار سیلیکونی لنگری شکل که مخصوص برش های جراحی زیر سینه ساخته شده است. این نوار طوری ساخته شده که مناسب انواع جراحی این ناحیه بوده و علاوه بر پوشاندن محل اسکار ناشی از بخیه، به حفظ فرم سینه بعد از جراحی نیز کمک می کند.

 

نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس

 

صرف نظر از اینکه چه نوع عمل جراحی در پیش دارید، محصولات کمپانی اِسکارهیل بهترین گزینه برای پایین آوردن ریسک به جا ماندن اسکار و درمان قطعی و بدون بازگشت هستند.

این نوار ها منحصرا برای ترمیم انواع زخم های به جا مانده از عمل های جراحی مختلف، طراحی و تولید شده اند.

محصولات ما علاوه بر ترمیم زخم های به جا مانده از جراحی های سینه انواع اسکار ها اعم از زخم های جراحی، سوختگی، اسکارهای کلوئیدی و هایپرتروفیک و… را درمان می کنند.

به طور کلی، نوار های سیلیکونی به عنوان بهترین محصول برای درمان جای زخم و سوختگی شناخته می شوند.

این نوار ها حتی در درمان زخم های بالای 16 سال نیز کارایی خود را ثابت کرده اند و برای انواع پوست ها قابل استفاده هستند. این نوار ها در درمان اسکار های ناشی از سوختگی، جراحی و حتی در درمان بدترین اسکار های کلوئیدی و هایپرتروفیک موثر هستند.

علاوه بر این، این نوع درمان برای مسطح شدن سطح پوست و کند شدن روند پیشرفت اسکار نیز بسیار موثر است.

نوارهای سیلیکونی اسکار اف-ایکس در شکل ها و سایز های متنوع برای درمان انواع جای زخم در نواحی مختلف پوست بیمار تولید می شوند. هر نوار، بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و دارای یک سمت چسبنده می باشد که به راحتی قابل استفاده است و قابل اعمال بر هر ناحیه از پوست که اسکار وجود داشته باشد، می باشد.

اگر به مدت 1 الی 4 ماه، هر روز از این روش درمان استفاده کنید جای زخم شما برای همیشه از بین خواهد رفت.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می توانید با پشتیبان آنلاین تماس برقرار کنید و با ارسال عکس اسکار خود مشاوره تخصصی بگیرید. ما تا انتهای درمان در کنار شما خواهیم بود.

 

برای خرید نوار سیلیکونی اسکار اف-ایکس اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *