دی جی درم

ژل دی جی درم | بهترین ترمیم کننده برای از بین بردن جای زخم کودک

چرا اسکار ژل دی جی درم را به عنوان بهترین ترمیم کننده برای پوست حساس کودکان می شناسند؟ همانطور که می دانید پوست کودکان دارای ضخامت کمتری نسبت به بزرگسالان است و همین امر موجب لطافت و حساسیت بسیار زیاد پوست آن ها می شود. پوست کودک شما ممکن است در حال بازی کردن در خانه، مهد، مدرسه، کوچه و… دچار آسیب شود، حال گاهی ممکن است این آسیب در حد خراش سطحی بوده یا منجر به بخیه و زخم عمیق شود. این که شما باید مراقب فرزند خود هنگام بازی کردن باشید امری کاملا بدیهی است اما کسانی که تجربه نگهداری از کودکان را دارند می دانند که این کار آسانی نیست و کودک در حال بازی هر لحظه ممکن است دچار سانحه شود.

در زمان های قدیم به دلیل نبود آگاهی و کمبود محصولات ترمیم کننده، والدین معمولا برای رسیدگی به زخم کودک خود در حد قطع خون ریزی بسنده می کردند و آن کودک گاهی تا زمان بزرگسالی به وجود اسکار های نا خوشایند روی پوست بدن خود عادت می کرد. اما در دنیای امروزی والدین برای سلامت پوست فرزندان خود اهمیت ویژه ای قائلند و علاوه بر اقدامات اولیه که شامل قطع خون ریزی و ضد عفونی کردن ناحیه آسیب دیده است، به فکر از بین بردن جای زخم و بخیه و ترمیم پوست کودک خود نیز هستند.

نکته قابل توجهی که والدین باید به آن توجه ویژه ای کنند این است که همه ترمیم کننده های موجود در بازار برای پوست کودکان مناسب نیستند. چرا که ترکیبات به کار رفته در ترمیم کننده ها ممکن است بر پوست کودک ایجاد حساسیت کند و علاوه بر آن این ترمیم کننده ها اغلب دارای مواد قوی لایه بردار می باشند که استفاده از آنها برای ترمیم پوست کودک که بسیار ظریف و حساس می باشد، به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

از این رو در این مطلب می خواهیم به شما ترمیم کننده ای با فرمول پیشرفته و تاثیر گذار معرفی کنیم که می توانید بر روی انواع جای زخم و سوختگی برای انواع پوست استفاده کنید، نکته قابل توجه این است که فرمول به کار رفته در این محصول علاوه بر اینکه لایه بردار نیست به هیچ عنوان برای پوست کودکان حساسیت ایجاد نمی کند و استفاده از آن بر روی پوست فرزند شما کاملا بلامانع است و آن محصولی نیست جز اسکار ژل دی جی درم.

 

ژل ترمیم کننده پوست کودک، اسکارژل دی جی درم

ترمیم کننده اسکار ژل

شرکت داده گستران دنا پس از 2 سال تحقیقات آزمایشگاهی و بالینی تحت لیسانس شرکت Eskapharma  آلمان، ترمیم کننده ای حاوی جدیدترین و خالص ترین نوع سیلیکون پزشکی به نام PPS (Purified Polymerized Silicone) تولید کرده است. اسکار ژل تنها ترمیم کننده ایرانی دارای گواهینامه CE اروپا می باشد و در طول 2 سال تحقیقات بالینی از جامعه پزشکی بازخورد های فوق العاده ای دریافت کرده است که همین امر این محصول را به جایگزین مناسبی برای ترمیم کننده های خارجی موجود در بازار تبدیل کرده است.

اسکار ژل چگونه جای زخم را ترمیم می کند؟

اسکار ژل دی جی درم حاوی مقادیر بالای آب در ساختار خود است. در زمان ایجاد آسیب پوستی به علت از دست رفتن قسمتی از بافت اپیتلیال، خروج رطوبت از لایه ی سطحی پوست افزایش می‏ یابد. در این مقطع، اسکارژل به دلیل وجود سیلیکون، نقش یک آب رسان را ایفا کرده و علاوه بر جلوگیری از خروج بی‏ رویه رطوبت بخشی از رطوبت از دست رفته را نیز جبران می‏ کند.

سیلیکون به فرم پلیمری هیچ گونه جذب سیستماتیک نداشته و ترکیبی بی ضرر است.

 

کرم ترمیم کننده اسکار ژل- ترمیم کننده اسکار دیجی درم

 

چرا اسکار ژل؟

اسکار ژل دی جی درم فاقد عصاره ‏های گیاهی و حیوانی است؛ هرچند برخی از این عصاره‏ ها دارای خواص درمانی و ترمیمی هستند. اما مصرف آن‏ها احتمال ایجاد حساسیت را افزایش می ‏دهد. عدم وجود این عصاره ها در اسکارژل موجب جلوگیری از ایجاد حساسیت می شود. علاوه بر این می‏توان به این نکته اشاره کرد که این محصول فاقد هر نوع اسانس از جمله اسانس رایحه ای است. در نتیجه برای ترمیم پوست کودک شما یک گزینه ایده آل است.

اسکار ژل دی جی درم  بعد از استفاده، یک لایه نازک انعطاف پذیر و نیمه تراوا روی پوست ایجاد می کند و مانع خروج رطوبت از ناحیه اسکار می شود. این امر باعث می شود که تکثیر کلاژن در ناحیه اسکار متعادل شده و از رشد بیشتر اسکار جلوگیری کند.

برای استفاده از اسکار ژل باید ابتدا از بسته بودم زخم اطمینان حاصل کنید، دقت کنید که زخم باید کاملا بسته و عاری از هرگونه ترشح باشد.

در صورت بخیه شدن جای زخم حتما بعد از کشیدن یا جذب شدن بخیه ها از اسکار ژل استفاده شود.

مشاورین ما تا انتهای درمان قدم به قدم در کنار شما هستند. شما می توانید علاوه بر گرفتن مشاوره تخصصی قبل از خرید، روند درمان را هفته به هفته با ارسال عکس از ناحیه اسکار با مشاورین تیم ما چک کنید.

 

برای خرید ژل ترمیم کننده پوست دی جی درم Scar Gel اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *